Boekentip #2: Jos Burgers over klantgerichtheid

Wil jij ook klantgedreven werken maar je weet nog niet precies hoe? Wij hebben een aantal boeken over klantgerichtheid 2.0 ofwel klantgedrevenheid voor je gelezen en geselcteerd.

Boekentip #2: Jos Burgers over klantgerichtheid

jos-burgers-over-klantgerichtheid-boekentip-klantgedrevenheidJos Burgers kreeg het voor elkaar met zijn boeken ‘Klanten zijn eigenlijk nét mensen!’, ‘Hondenbrokken’ en ‘Gek op gaten’. Het waren de bestverkochte managementboeken van 2006, 2009 en 2012. Een ongekende prestatie. Het geheim achter dit succes is de luchtige en humoristische manier waarop Jos Burgers beschrijft wat klanten nu eigenlijk écht willen. Hij houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders naar hun werk en hun dagelijkse praktijk kijken.

Waardoor organisaties en medewerkers in staat zijn om hun klantgerichtheid daadwerkelijk te verbeteren. In deze speciale editie zijn de beste columns en verhalen van Jos Burgers gebundeld. Wie van zijn klanten ambassadeurs wil maken start met dit boek!

– Drie bestsellers in één speciale editie (in totaal ruim 100.000 ex. van verkocht).
– De beste start voor het verbeteren van de klantgerichtheid van u en uw organisatie.
– Boordevol handige tips en verhelderende inzichten over hoe om te gaan met klanten.

Lees hier de recencies of koop ‘Jos Burgers over klantgerichtheid’ van de auteur: Jos Burgers

Share

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *